Denk en werk mee aan onze digitale transformatie

Toekomstgerichte organisatie

Er valt in de digitale wereld steeds meer te winnen, waardoor wonen prettiger, leuker en veiliger wordt. Onze innovaties op het gebied van een toekomstgerichte organisatie richten zich erop dat we als organisatie innoveren voor bewoners, met ons vastgoed en proces. Zo voorspellen we met algoritmes of een huurder duurzaam is of een verhuiswens heeft en kunnen we met behulp van sensoren onderhoud in de toekomst sneller, goedkoper en beter uitvoeren.

Accepteer marketingcookies om deze video te bekijken.

Conversational Analytics & Intelligence

AI kan ons op steeds meer vlakken helpen, waaronder met een betere klantenservice. Met deze twee pilots onderzoeken we of AI kan bijdragen aan meer data én betere gesprekken.

Digital twin

Digital twin

Een digitale kopie van al onze huizen, zodat al onze partners op elk moment de staat van de woning kunnen inzien; dat is de Digital Twin.

Drone-inspecties

Hoe kan je goed bepalen welk onderhoud er nodig is aan een woning? De drone helpt ons hier tegenwoordig bij. Deze inspecteert de woningen, maakt er foto’s van en zorgt ervoor dat onze partners precies kunnen zien welk onderhoud er nodig is. En dat ook nog eens razendsnel.

Inzicht in de stookkosten met homii

Inzicht stookkosten bij blokverwarming

Huurders die hun warmte krijgen via blokverwarming, hebben weinig inzicht in hun verbruik gedurende het jaar. Met het slimme homii algoritme is het voor ons nu mogelijk de voorschotten beter te voorspellen en aan te passen aan het geschatte verbruik.

Chatbot Ally

De medewerkers van de Klantenservice verwerken dagelijks zo’n 400 tot 800 vragen via telefoon, WhatsApp en chat. Soms weet de medewerker het antwoord niet direct en moet hij de klant laten wachten. Het antwoord moest dan komen via een collega. Dat kon slimmer.

Klantenservice