Luister, begrijp, help: jij maakt het verschil in klantcontact

Iedereen verdient een thuis dat bij hen past. Goed klantcontact en uitstekende service is bij ons dan ook dé sleutel tot succes. We luisteren, begrijpen en staan klaar om de klant en onze collega's te helpen.

Accepteer marketingcookies om deze video te bekijken.

Maak impact bij de klantenservice

Begin je nieuwe baan op de afdeling klantenservice bij de Alliantie! Hier ben jij het eerste aanspreekpunt voor huurders en woningzoekenden. Luister, begrijp en verbind als belangrijke schakel tussen klanten en collega’s. Bemiddel, adviseer en bied vakkundige hulp. In ons hechte team staan we dichtbij elkaar en staan we vooral dichtbij de huurder. Ontdek jouw rol in het creëren van een geweldige klantervaring en groei met ons mee!

Onze klantenservice in cijfers

Gemiddeld 3.300 telefoontjes en 980 chats per week
We scoren op de chat een 8,5 als klanttevredenheidsscore!
Gemiddeld duren gesprekken bij ons 9 minuten

Waar onze afdeling voor staat

Passend

Je antwoord volgt de vastgelegde organisatieprocessen. Besef dat elke huurder uniek is, waardoor maatwerk af en toe nodig is.

Aardig

In elk gesprek, streven we naar een vriendelijke en respectvolle toon, want professionaliteit staat voorop. Wij vinden het belangrijk om onze huurders op de best mogelijke manier van dienst te zijn.

Efficiënt

We doen ons best om zaken in één keer goed en efficiënt te regelen binnen de afgesproken afhandeltijd.

Word jij onze collega?

Ben jij veerkrachtig, flexibel, communicatief sterk en punctueel?
Solliciteer dan direct! Je begint bij een uitzendbureau en verdient gelijk €18,48 per uur. Zijn we een match? Dan krijg je een jaarcontract en kan je zelfs doorgroeien naar een dienstverband voor onbepaalde tijd!

Accepteer marketingcookies om deze video te bekijken.

Neem een kijkje in het team

Accepteer marketingcookies om deze video te bekijken.
Accepteer marketingcookies om deze video te bekijken.

Meer dan alleen bellen: ontdek de veelzijdigheid

Op onze afdeling ontdek je dat elke dag uniek is en het niet alleen draait om de telefoon en chatten. Geen gesprek is hetzelfde en we vinden het belangrijk dat onze medewerkers verschillende dingen kunnen doen. Bijvoorbeeld de administratie van huuropzeggingen, het wijzigen van rekeningnummers of het verwerken van de betaalwijze van de huur in ons systeem. Ook het inwerken van nieuwe medewerkers tijdens het opleidingsprogramma behoort tot de mogelijkheden. Jouw rol is superbelangrijk om de beste service te geven.

Esther - Manager Klantenservice

Werken op de klantenservice doet er echt toe: ieder contact met de klant is betekenisvol en draagt bij aan je werkgeluk
Esther - Manager Klantenservice

Complimenten van onze huurders

check "Het contact als je een medewerker van de Klantenservice aan de telefoon krijgt is echt super goed, luisteren naar je en helpen je direct!"

check "Ik geef een 10 voor de chat! Fijn dat het snel is, duidelijk en makkelijk in gebruik. Zeker een aanwinst!"

check "U heeft mij zo prettig geholpen. Ik hoop dat ik u de volgende keer ook weer aan de lijn krijg!"

Op reis door je eerste weken: als je bij ons begint

High five

Gefeliciteerd!

Jij vindt de baan leuk en de Alliantie wil heel graag met je verder. Je gaat van start bij de Klantenservice! 

Collega's in overleg

Opleiding in je eerste weken

Er staat een compleet opleidingsprogramma voor je klaar. Hierin krijg je trainingen over systemen, kennis (reparatie, huurincasso en wonen) én leer je alles over gesprekstechnieken en hospitality.

Bellen

Mee bellen

Onder begeleiding van een collega ga je meeluisteren en zelf je eerste telefoongesprekken doen. Je leert hoe je de huurder te woord staat en hoe je het gesprek binnen de gewenste tijd afhandelt. 

Fietsen

Je collega's en op excursie

Je maakt kennis met je nieuwe klantenservice collega's en gaat mee met een aantal leuke en leerzame excursies.

Collega's aan het werk

Na je opleiding

Na het opleidingsprogramma word je iedere week gecoacht. Je begeleider luistert de eerste dagen mee, helpt jou met al je vragen en leert je hoe je de beste service geeft.

Website

Zelfstandig aan het werk

Nu ben je officieel "los"! Er staan nog altijd collega's voor je klaar. Maar onze kennisbank en de digitale beslisboom helpen je verder om de huurder zo goed mogelijk te woord te staan.

Top 5 meestgestelde vragen

  1. Ik kan mijn huur niet meer betalen. Kan ik een betalingsregeling treffen?
  2. Ik heb een huis aangeboden gekregen en ik moet bepaalde documenten aanleveren. Hoe werkt dit?
  3. Mijn buren maken iedere nacht veel lawaai. Kan de Alliantie hier iets aan doen?
  4. Mijn toilet is verstopt en loopt over. Kan de Alliantie dit komen herstellen?
  5. Ik wil zelf een nieuwe keuken plaatsen in mijn huurwoning. Mag dit?
Top 5 meestgestelde vragen op de klantenservice

Een sfeervolle afdeling!

De kracht van onze klantenservice ligt in ons team. Hier werken, lachen en bereiken we samen successen. Wij vormen een sterk, zelfverzekerd en trots klantenserviceteam, klaar om elke uitdaging met een glimlach aan te gaan!

Collega's in gesprek in de koffiecorner
Beste Werkgever

Zie jij jezelf al werken op de afdeling Klantenservice?

Kom dan eens kennismaken met de Alliantie tijdens een kop koffie of thee! App of bel met onze teamleider Marten op 0630878839.