Wat doe ik als ik geen (warm) water heb?

Komt er geen warm water uit de kraan? Controleer dan het volgende:

  • Brandt de waakvlam?
  • Staat de thermostaat hoog genoeg?
  • Zit de stekker in het stopcontact?
  • Zijn er zekeringen in de meterkast stuk?
  • Staat de gaskraan (hoofdkraan) open?
  • Zijn alle radiatoren goed ontlucht?
  • Geeft de drukmeter van de ketel minimaal 1,5 atmosfeer aan? Als dit lager is moet je water bijvullen en de radiatoren ontluchten.

Als je alle punten bent nagelopen maar nog steeds geen warm water hebt, neem dan rechtstreeks contact op met de onderhoudsinstallateur. Op je apparaat staat vaak wie je onderhoudsinstallateur is. Of kijk in onderstaand overzicht.

Hangt de cv-ketel van de Alliantie in je eigen woning, bel:

  • Almere - Comfort Partners: 085-4846500
  • Amsterdam - Bonarius: 088-1151313
  • Amersfoort - Energiewacht: 0882008555
  • Gooi en Vechtstreek - Comfort Partners: 085-4846500

Hangt de cv-ketel in een centrale ruimte in het gebouw, bel:

  • Almere - Collectieve ketel Alliantie - Klomp: 020-6304585
  • Almere - Collectieve ketel VvE - Breman Klimaat Service: 0900-8212174
  • Amersfoort - Collectieve ketel Alliantie - Bonarius: 088-1151313
  • Amersfoort - Collectieve ketel VvE Breman Klimaat Service: 0900-8212174
  • Amersfoort - Collectief (Arendshorst en Ariaweg) - Unica Hoevelaken: 033-2478300
  • Amsterdam - Collectieve ketel Alliantie - Klomp: 020-6304585
  • Gooi en Vechtstreek - Collectieve ketel Alliantie - Klomp: 020-6304585

Als je helemaal geen water hebt kan dat ook komen door een storing zijn. Check daarvoor de website waterstoring

Neem contact met ons op

Heb je een vraag en wil je contact met ons opnemen? Je kunt ons bereiken via Mijn Alliantie, de chat, WhatsApp en de telefoon. Ook kun je een afspraak maken om langs te komen op een van onze kantoren. We helpen je graag verder!