Hoe meld ik een klacht?

Als huurder, medehuurder, ex-(mede)huurder of toekomstige (mede)huurders kan je een klacht indienen. Bijvoorbeeld als je niet tevreden bent over de dienstverlening van de Alliantie of een bedrijf dat door de Alliantie is ingeschakeld. Je kan je klacht ook melden bij de bewonersorganisaties of bewonerscommissies, zij sturen deze door naar de Alliantie.

Let op: melden dat iets stuk is of dat je overlast hebt van iets of iemand, doe je niet op deze manier. Een klacht kan alleen gaan over onze dienstverlening.

Vul het klachtenformulier in als je ontevreden bent over de dienstverlening van de Alliantie. 


 

 

 

Neem contact met ons op

Heb je een vraag en wil je contact met ons opnemen? Je kunt ons bereiken via Mijn Alliantie, de chat, WhatsApp en de telefoon. Ook kun je een afspraak maken om langs te komen op een van onze kantoren. We helpen je graag verder!